
Imorse hade jag ställt klockan på 08.35, men när den väl ringde så ställde jag om den och sov en timme till – det var välbehövligt. Och jag tänker inte ha ett dugg dåligt samvete, för om en vecka ringer klockan straxt innan 0600 igen och sedan är ett nytt läsår igång! Så att sova…





