
I eftermiddags fick jag och Kristoffer för oss att åka en sväng till Gränna och ned till Röttle – tanken var egentligen att fotografera det vackra vattenfallet som finns där men det hann bli lite för mörkt innan vi kom dit :-) Så vi fick passa på att fotografera lite solnedgångsbilder istället, jag kikade även…





