
Igår åkte vi till Motala för att ta en promenad runt huset som vi köpt, det går ju inte att låta bli att längta något helt otroligt! Vi passade även på att fika ihop med Kristoffers pappa och på hemvägen stannade vi i Vadstena för att gå en tur runt slottet, där har jag fotograferat…





